Голландська реклама закликає не їхати в Україну на Євро-2012.+ ВІДЕО

У Нідерландах на центральних телеканалах з'явилася реклама під назвою "Стримай його вдома" із закликом до жінок умовити чоловіків не їхати в Україну на Євро-2012 через те, що "ця країна сповнена красивих жінок".

"Стримай його вдома" - закликає реклама голландських жінок

Як повідомляє Інтерфакс-Україна, реклама, яка транслюється у вечірній час, розроблена нідерландською енергетичною компанією Nederlandse Energie Maatschappij (NLE).

У прес-релізі компанії сказано, що реклама за участю відомих у країні людей розрахована на жіночу аудиторію, а героєм першого кліпу став Хенк Спаан - спортивний журналіст.Ролик також розміщений на Клацнутисайті компанії і на відеосервісі Youtube.

У кліпі тривалістю 25 секунд показують віконце Google, куди вводяться слова Ukrainian women ("українські жінки"). Після цього на екрані з'являється багато фотографій напіводягнених молодих жінок. Далі в кадрі видно героя - Хенка Спаана, який на дивані дивиться телевізор, після чого глядач бачить логотип NLE.

Жіночий голос за кадром пояснює, що якщо укласти контракт з компанією, то в подарунок клієнт отримає прилад для виготовлення пива.

"Даруючи цей бар, чоловіків умовляють залишитися вдома, а не їхати в Україну, яка приймає чемпіонат і де, як кажуть, повно красивих жінок. Хенк Спаан залишається у себе вдома", - запевняють у компанії.

"Несправедливий до українців"

Міністерство закордонних справ України висловило стурбованість у зв'язку з появою такої реклами, повідомляє Інтерфакс-Україна.

"Ми вважаємо даний ролик дискримінаційним, таким, який сприяє розпалюванню міжнаціональної  ворожнечі, несправедливим по відношенню до України та українців. Ми рішуче будемо домагатися того, щоб він був знятий з ротації", - сказав агенції речник міністерства Олександр Дикусаров.

За його словами, посол України в Нідерландах вже провів зустріч з представниками Федерації футболу Нідерландів, спонсором якої є компанія NLE. Він також сказав, що посол планує зустрітися і з керівництвом самої компанії.

"У Федерації футболу Нідерландів різко засудили вихід цієї реклами та запевнили українську сторону в тому, що ролик був проведений без узгодження з ними, хоча це мало бути зроблено. Також, за словами представника Федерації футболу Нідерландів, в ролику безпідставно розміщений логотип Федерації", - пояснили в МЗС.

До нідерландської комісії з рекламної етики вже спрямовано кілька скарг на ролик.