Попов перетворює Київ на концтабір? – Олег Соскін

 Попов хоче підвищити ціни на проїзд в громадському транспорті, не виключено, що це станеться восени. Зокрема, він заявив, що, на його думку, економічно обґрунтована ціна на проїзд в наземному комунальному транспорті – 3,5 гривні. Крім того, він ще раз наголосив на тому, що КМДА планує запровадити «Картку киянина», щоб зробити дешевшим проїзд для тих, хто зареєстрований у місті Києві.

Якщо проаналізувати те, що сказала ця особа, то одразу видно його некомпетентність, провінційний дилетантизм. Все-таки відставний капітан КДБ завжди буде залишатися лише відставним кадебістом. Насправді ж нічого вигадувати не потрібно, адже є досконально розроблені моделі функціонування громадського транспорту в європейських столицях. Наприклад, у Відні весь громадський транспорт перебуває у комунальній власності. Сюди належить метро, автобуси і трамваї. Всі три види дуже якісні, вони не переповнені, не забиті, а всі гроші ідуть в казну. Зараз у Відні введено річний абонентський квиток, який коштує 365 євро, тобто 1 євро на день. З цим квитком можна хоч цілий день не виходити з трамваю, автобусу чи метро. Є місячні квитки, тижневі і добові. Але ціна на одноразовий проїзд достатньо дорога. Приблизно така ж модель діє в Будапешті, Варшаві, Празі. Нічого не треба вигадувати, не потрібно ніяких пільг. Є лише економічна доцільність. Той, хто купує абонентський квиток – кредитує, наперед фінансує цю комунальну структуру, яка перевозить мешканців Відня, незалежно від того, чи він  приїжджий, чи не приїжджий. і ні для кого там немає пільг.
А що таке картка киянина? Кому це потрібно? Це взагалі якісь радянські комуністичні рудименти. Складається враження, що Попов хоче перетворити Київ на концтабір. Не може бути ніяких пільг, тому що для того, аби комусь дати пільгу, в когось ці гроші треба забрати. Чому в Попова виходить така висока ціна? Тому що є дуже велика категорія осіб, які безкоштовно їздять в громадському транспорті. Прокурори, міліція, працівники СБУ, податківці. Плюс наявність так званих приватних перевізників із жахливими автобусами.
Крім того, в Києві знищена система перевезень трамваями. Наприклад, у Відні з населенням 1,7 млн. чоловік є мережа швидкісних потягів S-Bahn довжиною 382 км, метро (U-Bahn) – 74 км, трамваїв (Badner Bahn) 27 км, і швидкісний потяг з аеропорту – 19 км. В Києві з населенням 2,8 млн. чоловік довжина ліній метро 65 км, а трамвайних ліній – 140 км.  
Тому замість всіляких нісенітниць про соціальні картки киянина, треба опікуватися реальними справами, не потрібно нічого вигадувати,є успішні практики сучасних європейських міст. Але їх застосувати такі особи, як Попов, схоже,  не можуть, тому що він не є міським головою, його ніхто не обирав. Він просто найманець, якого поставила правляча кліка на чолі з Януковичем та Азаровим над Києвом, для того, щоб здійснювати над містом диктат і його пограбування, і не дати громаді обрати свого мера і сформувати свою владу. 

Олег Соскін,професор, директор Інституту трансформації суспільства

osp-ua.info

 


Аватар пользователя ева браун

Ну очень вовремя спохватились.Насколько я помню, несколько лет назад, еще при Лене-Космосе, были задействованы проездные на год по цене около 600 грн. на все видыц транспорта, кроме метро.И даже были люди, их купившие. Собрав за месяц-два значительную сумму, эти проездные канули в лету.Какое-то время оставались проездные на квартал, даже на 10 дней. Сейчас не знаю, давно никуда не езжу, но в редких случаях покупаю талончики, теперь уже с голограммами, как денежные купюры.